Funeraldesk, beheersysteem voor begrafenisondernemers

logo-funeraldesk

Gezien op Funeral@Work 2014

Wil u graag sneller werken wanneer u een begrafenis gaat regelen?  Bent u het beu om telkens weer aparte formulieren en documenten te moeten invullen na het regelen van een uitvaart? Er bestaat nu een oplossing die u veel tijd zal besparen: FuneralDESK.

FuneralDESK is een gloednieuw beheersysteem dat speciaal ontworpen is voor Belgische begrafenisondernemers. Het is ontworpen voor én door begrafenisondernemers. Net daarom is dit nieuwe beheersysteem hét product dat de moderne begrafenisondernemer vandaag de dag uitstekend van pas komt. In één klik drukt u alle documenten af die u nodig hebt: geen aparte documenten, geen extra werk meer.

 

Het dagelijks werk van de begrafenisondernemer vereenvoudigen

FuneralDESK is het meest up-do-date beheersysteem dat het dagelijkse werk van de begrafenisondernemers enorm zal vereenvoudigen. Het is een volwaardige totaaloplossing die geen dubbele handelingen vereist.  Zodra het dossier eenmaal is samengesteld kan men alle nodigde documenten afdrukken om de aangifte van overlijden te verzorgen.

 

Uw persoonlijke catalogus samenstellen

U kan zelf uw volledige persoonlijke catalogus samenstellen, met vermelding van de producten die u aanbiedt aan de families.  Van kisten tot urnen en bloemen, aan u de keuze, u plaatst het er zelf in.  Dit heeft als voordeel dat u alles in één keer kunt verwerken wanneer u een begrafenis gaat regelen.  Iedere keuze is snel gemaakt en verwerkt.

FuneralDESK is een beheersysteem dat op een externe server opgeslagen wordt.  Dit biedt het enorme voordeel dat uw dossiers en data nooit verloren kunnen gaan. Over veiligheid hoeft u zich geen zorgen te maken, er wordt gewerkt met een beveiligingsysteem dat vergelijkbaar is met dat van het online bankieren.  Niemand buiten u, als begrafenisondernemer zelf, kan bij deze data komen.

Naast het beheersysteem bestaat er ook de mogelijkheid om een facturatiemodule toe te voegen.  U plaatst zelf uw prijzen in het beheersysteem, al dan niet aan de hand van uw catalogus, om snel per dossier een factuur op te maken.  U kunt bovendien een bedrijfslogo plaatsen.

 

Bijkomende updates zullen voldoen aan de eisen van de moderne begrafenisondernemer

Uiteraard is het systeem klaar voor de toekomst. FuneralDESK zal zonder bijkomende kosten updates doorvoeren.  Dit heeft het voordeel dat het systeem ook in de toekomst altijd voldoet aan de eisen van de moderne begrafenisondernemer.  De meest actuele technieken en noden voor de uitvaartsector worden doorlopend verwerkt in het beheersysteem.

Met name de mobiele media is vandaag de dag van groot belang.  Net daarom is FuneralDESK aanpasbaar aan elke mobiele media.  Wil u begrafenissen regelen met uw iPad, of op uw laptop?  Alles is mogelijk met FuneralDESK.  Waar en wanneer u maar wil, met een internetverbinding, kunt u FuneralDESK gebruiken om efficiënt een begrafenis te regelen.  Dit heeft het voordeel dat het werk van de begrafenisondernemer niet alleen goed afgerond wordt, maar ook snel klaar is.

 

Naast het gegeven dat FuneralDESK een modern en up-to-date beheersysteem is, is FuneralDESK tevens het goedkoopste beheersysteem voor begrafenisondernemers op de markt.

(Schaf het vandaag nog aan en maakt het u zo gemakkelijk mogelijk)

 

Prijs:    € 79 per maand

 

Informatie:

funeraldesk.be

info@funeraldesk.be

qr FD