Kent u FuneralDesk?  Dé software die elke begrafenisondernemer een heel pak tijd bespaart en zal besparen.  U kan alles online, eender waar bekijken of bewerken.  Het volledig regelen van een overlijden in één dossier waaruit je alles kan verwerken, besturen en bewaren.  

Nooit nog een document afzonderlijk invullen.  Alle informatie gaat vanuit één dossier op alle documenten die u nodig heeft gaande van aanvraag tot crematie tot en met specifieke gemeentelijke documenten. U kan dus een document van a tot z volledig opbouwen zoals u het zelf wil.

Op maat gemaakt voor de begrafenisondernemer

Daarenboven volledig op maat gemaakt voor de begrafenisondernemer.  Ongeacht wie het ook beweert, FuneralDesk is dé meest uitgebreide uitvaartsoftware van het moment.   

Een begrafenisonderneming kan geheel automatisch werken met de kalender.  Deze kalender omvat alle taken en planningen die nodig zijn voor een uitvaart.  

Van het crematorium tot uitvaart, aangifte, koffietafel en begraafplaats enz.  

Interne fiches vertellen welke producten moeten worden klaargemaakt

Zo kan men via interne documenten het werk binnen de uitvaartonderneming verdelen.  Speciale interne fiches vertellen het team van de begrafenisonderneming wat de taken zijn en welke producten er moeten klaargemaakt worden.  Ook voorbereidingen van de plechtigheid worden opgenomen, van beeld tot muziek, alles in detail.

Funeraldesk-ideeëncarrousel

Registratie van uitvaart wilsbeschikkingen

Komt er iemand binnen in de uitvaartonderneming die zijn of haar uitvaart in detail met u wil bespreken en registeren?  Gebruik FuneralDesk.  

Het systeem is volledig klaar om alle wilsbeschikkingen van uw klanten of families te bewaren tot in detail.  Welke kerk?  Crematie voor of na de plechtigheid?  

Wat met de begraafplaats en wil men een concessie?  Hoeveel muziek moet er gespeeld worden en wat zijn de artiesten en titels van deze muziek?  Gaan we beelden weergeven tijdens de uitvaart?  U noemt het op, het staat in FuneralDesk.

FuneralDesk geeft de begrafenisondernemer tijd en stabiliteit

Hoe belangrijk is tijd voor een begrafenisondernemer?  Héél belangrijk.  Net daarom maakt FuneralDesk tijd vrij voor de begrafenisondernemer.  Vanuit één dossier kan men een volledige gedetailleerde begroting bij de familie achterlaten, waarvan men later heel eenvoudig de factuur kan opmaken, zelfs na een snelle aanpassing of bijvoeging.  Dit alles vanuit FuneralDesk.  Alles op één plaats en overal online te gebruiken.

Geen extra kost per overlijden of slecht vertaalde software vanuit andere regio’s

Een dossier binnen FuneralDesk omvat alle aspecten van de uitvaart.  Zo is er de algemene informatie van de overledene, de uitvaart, de crematie, de begraafplaats, drukwerk, personeel, vervoer, opbaring, kisting, kist, urne en bijkomende producten, tot ontgraving en bloemen.  

Waarom nog dure software aanschaffen die duizenden euro’s kost aan uw onderneming?  

Er wordt geen extra kost per dossier overlijden aangerekend.  Slechts een vast bedrag (vanaf €79) per maand die u de garantie geeft op stabiliteit en kwaliteit die een moderne begrafenisondernemer vandaag niet kan missen.  

FuneralDesk is specifiek ontworpen voor de Belgische begrafenisondernemer.

Facturatie gekoppeld aan softwarepakketten van boekhouders

Steeds meer begrafenisondernemers kiezen voor FuneralDesk, omdat het opgebouwd is door en voor begrafenisondernemers.  

Dat is de kracht van deze uitvaartsoftware, geen enkel detail is uit het oog verloren.  Daarbij kan de facturatie gekoppeld worden aan bestaande softwarepakketten van boekhouders.  

Zodoende bespaart u nogmaals geld en tijd.  Tevens is deze uitvaartsoftware extra beveiligd voor aanvallen van externe partijen.

Interesse?

Neem contact op met FuneralDesk:

funeraldesk.be

Mail: info@funeraldesk.be

Tel: 0475/45 97 75

Deel dit!

Plaats een reactie